Mediklinika

Jak zwiększyliśmy ruch
na stronie dla prywatnej kliniki
medycznej w Szczecinie

825%

Mediklinika to najdłużej świadcząca usługi prywatna klinika w województwie zachodniopomorskim.

Wyróżnia się na tle prywatnych ośrodków zdrowia jakością, kompleksowością oraz tym, że przyjmują w niej wybitni specjaliści. Cele jakie sobie postawiliśmy to zwiększenie widoczności w Google na kluczowe frazy oraz zwiększenie wartościowego ruchu.

Zakres naszych działań:

Audyt i optymalizacja

Opracowanie słów
kluczowych

Optymalizacja strony pod
wybrane słowa kluczowe

Techniczne SEO

Pozycjonowanie i link building

Analityka internetowa

Dalsze działania pozycjonujące

Jak wygląda nasza współpraca?

Prace nad serwisem rozpoczęliśmy od audytu, który wskazał największe problemy serwisu, które mogą
ograniczać wzrost jego widoczności w wyszukiwarce Google. Główne problemy na początku wykonywanych
działań były następujące:

wiele adresów URL wskazujących błąd 404
brak unikalności nagłówków H1, H2, H3
długi czas wczytywania strony
brak atrybutów alt przy grafikach
słaby wynik wydajnościowy w PageSpeed Insights
niepoprawna struktura nagłówków H1-H6
adresy URL nieprzyjazne wyszukiwarce

Zaczęliśmy od poprawienia wyniku wydajnościowego w narzędziu PageSpeed Insight w międzyczasie usuwając błędy 404 i adresy URL nieprzyjazne wyszukiwarce.

Powyższe działania optymalizacyjne już poprawiły widoczność strony i pozwoliły zająć się pozyskiwaniem linków zewnętrznych.

Poprawiona została także unikalność i struktura nagłówków H1-H6. Zanim rozpoczęliśmy ten zakres prac, najpierw opracowaliśmy hierarchię słów kluczowych i wykonaliśmy optymalizację podstron pod wybrane słowa.

Poprawki techniczne wykonane – można skupić się na działaniach link buildingu.

W kolejnym etapie mogliśmy przejść do działań zewnętrznych. Działania na zewnątrz serwisu sprowadzały się do link buildingu z takich źródeł jak: serwisy internetowe, serwisy społecznościowe, artykuły z linkami i inne źródła pozwalające na pozyskanie linków o wysokiej jakości. Dynamika pozyskiwania linków w połączeniu z optymalizacją serwisu pozwoliła na znaczny wzrost widoczności serwisu w wyszukiwarce Google.

78775

Nowi pozyskani użytkownicy

% całości: 81,49% (96 674)
54.48%

Współczynnik odrzuceń

Śr. dla widoku danych: 54,84% (-0,67%)

A oto efekty naszej współpracy

Dzięki wdrożonym
zmianom i działaniom
SEO strona uzyskała:

825%
wzrostu widoczności
300
obecna liczba słów
kluczowych w Google
80%
ruch z kanału wyszukiwań
organicznych to ponad 80%
całego ruchu na stronie
TOP 10
słowa kluczowe są w TOP10
wyników wyszukiwarki Google
63%
więcej ruchu z Google

Zobacz również