Audi Szczecin
Jak zwiększyliśmy widoczność strony
salonu Audi Szczecin w przeglądarce
Audi to dynamika. Adrenalina. Pasja. Muskularna, rasowa prezencja. Moc, która przyspiesza puls. Ekskluzywność, która pieści zmysły. Jakość, która zapiera dech w piersiach.
Zakres naszych działań:
Optymalizacja profilu firmy w Google
Analiza widoczności i ruchu na stronę
Raportowanie pozycji i widoczności
Techniczne SEO
Pozycjonowanie i link building
Analityka internetowa
Dalsze działania pozycjonujące
Jak wygląda nasza współpraca?
Działania związane ze stroną www rozpoczęły się od przeniesienia poprzedniej wersji serwisu na nowy adres. Wiązało się to ustawieniem odpowiednich przekierowań ze starej wersji strony na nową, aby nie stracić wartości SEO wypracowanej przez poprzednią stronę. Na początku strona posiadała problemy związane z niską widocznością i małym autorytetem w Google. Szczególnie zwróciliśmy uwagę na:
Pracę rozpoczęliśmy od ustalenia targetowania poszczególnych słów kluczowych na odpowiednie podstrony serwisu. Łącznie połączyliśmy ponad 100 słów kluczowych do pasujących tematycznie podstron.
Na kolejnym etapie po wykonaniu odpowiedniej optymalizacji mogliśmy zająć się największym problemem serwisu. Mając już przygotowaną hierarchię słów kluczowych, rozpoczęliśmy działania zewnętrzne związane z link buildingiem.
Do podlinkowania wykorzystaliśmy serwisy internetowe, przekierowania, serwisy społecznościowe, artykuły z linkami i inne źródła pozwalające na pozyskanie linków. Pozwoliło to nam uzyskać regularny wzrost na przestrzeni kolejnych miesięcy.
Widoczność wzrastała kilkukrotnie rok do roku – od 45 do 113 słów kluczowych w pierwszym roku działań i od 113 do 198 słów kluczowych w drugim roku działań. Dzięki zwiększającej się widoczności nastąpił także znaczny wzrost ruchu.
Obecnie domena utrzymuje wysoki autorytet w Google, wysoką indeksację i jest widoczna na wiele słów kluczowych zarówno brandowych money keywords z krótkiego i długiego ogona.
A oto efekty naszej współpracy