Audi Szczecin

Jak zwiększyliśmy widoczność strony
salonu Audi Szczecin w przeglądarce

408%

Audi to dynamika. Adrenalina. Pasja. Muskularna, rasowa prezencja. Moc, która przyspiesza puls. Ekskluzywność, która pieści zmysły. Jakość, która zapiera dech w piersiach.

Od niemalże 10 lat realizujemy marketing dla marek samochodowych, wśród nich Skoda, Volkswagen, Seat, Cupra oraz właśnie Audi.

Zakres naszych działań:

Optymalizacja profilu firmy w Google

Analiza widoczności i ruchu na stronę

Raportowanie pozycji i widoczności

Techniczne SEO

Pozycjonowanie i link building

Analityka internetowa

Dalsze działania pozycjonujące

Jak wygląda nasza współpraca?

Działania związane ze stroną www rozpoczęły się od przeniesienia poprzedniej wersji serwisu na nowy adres. Wiązało się to ustawieniem odpowiednich przekierowań ze starej wersji strony na nową, aby nie stracić wartości SEO wypracowanej przez poprzednią stronę. Na początku strona posiadała problemy związane z niską widocznością i małym autorytetem w Google. Szczególnie zwróciliśmy uwagę na:

niską widoczność fraz brandowych
słaby wynik wydajnościowy w PageSpeed Insights
niską widoczność money keywords (krótki i długi ogon)
zerowy profil linków
widoczność - 13 słów w TOP10 i 45 w TOP50 przy znacznie większym potencjale
niską indeksację wynikającą z małego autorytetu strony w Google

Pracę rozpoczęliśmy od ustalenia targetowania poszczególnych słów kluczowych na odpowiednie podstrony serwisu. Łącznie połączyliśmy ponad 100 słów kluczowych do pasujących tematycznie podstron.

Na kolejnym etapie po wykonaniu odpowiedniej optymalizacji mogliśmy zająć się największym problemem serwisu. Mając już przygotowaną hierarchię słów kluczowych, rozpoczęliśmy działania zewnętrzne związane z link buildingiem.

Do podlinkowania wykorzystaliśmy serwisy internetowe, przekierowania, serwisy społecznościowe, artykuły z linkami i inne źródła pozwalające na pozyskanie linków. Pozwoliło to nam uzyskać regularny wzrost na przestrzeni kolejnych miesięcy.

Widoczność wzrastała kilkukrotnie rok do roku – od 45 do 113 słów kluczowych w pierwszym roku działań i od 113 do 198 słów kluczowych w drugim roku działań. Dzięki zwiększającej się widoczności nastąpił także znaczny wzrost ruchu.

Obecnie domena utrzymuje wysoki autorytet w Google, wysoką indeksację i jest widoczna na wiele słów kluczowych zarówno brandowych money keywords z krótkiego i długiego ogona.

A oto efekty naszej współpracy

Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom SEO strona uzyskała:

48,66%
więcej ruchu w stosunku rok do roku
408%
wzrostu widoczności
62,27%
ruch z kanału wyszukiwań organicznych całego ruchu na stronie
130
słów kluczowych w wynikach wyszukiwarki Google

Zobacz również